Kalite Politikamız
16 Şubat 2024

KALİTE SİYASİ
Sağlıkta Kalite Standartları rehberliğinde; Hasta - çalışan konforuna, güvenliğine, görüş ve önerilerine önem veren, ağız ve diş sağlığında kaliteyi en üst düzeyde tutmak için izlem ve ölçüm yaparak kendini sürekli geliştiren bir kalite yönetim sistemi oluşturmak Sunulan hizmetleri, yasal ve sağlık mevzuatı koşullarını sağlayacak ve izleyebilecek şekilde sunmak ,
Temel etik değerler ve meslek etiği ilkelerine uygun, kanıta dayalı, ekip çalışması ile sürekli gelişen ve sunulanyi esas alarak etkin, verimli, güvenilir, çağdaş, ekonomik, merkezi, zengin besleyiciler ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
Hasta bakım standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak için gerekli önlemleri almak
Sürekli olarak ilerlemeyi hedef kaydetme ve bu alanda yapılan çalışmaları desteklemek, takip etmek
Kaynakları verimli bir şekilde kullanarak, kaynak israfını önlemeyi ve enerji tasarrufu sağlamayı,
Dönemsel yönetim ve bölüm hedefini oluşturmak, bu hedef için gerekli aksiyonları planlamak, düzenli ve dönemsel değerlendirmeler yaparak, iyileştirici, iyileştirme ve önleme faaliyetlerini sürdürmektedir.