KALİTE (TEMEL) POLİTİKASI
Sağlıkta Kalite Standartları ve Sağlıkta Akreditasyon Standartları rehberliğinde;
Hasta ve çalışan konforuna, güvenliğine, görüş ve önerilerine önem veren, ağız ve diş sağlığında kaliteyi en üst düzeyde tutmak için izlem ve ölçüm yaparak kendini sürekli geliştiren bir kalite yönetim sistemi oluşturmak
Sunulan hizmetleri yasal ve sağlık mevzuatı koşullarını sağlayacak ve izleyebilecek şekilde sunmak
Temel etik değerler ve meslek etiği ilkelerine uygun, kanıta dayalı, ekip çalışması ile sürekli gelişen, etkin, verimli, güvenilir, çağdaş ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak
Hasta bakım standartlarında sürekli iyileşmeyi sağlamak
Sürekli olarak ilerlemeyi hedeflemek ve bu alanda yapılan çalışmaları desteklemek, takip etmek
Kaynakları verimli bir şekilde kullanarak, kaynak israfını önlemeyi ve enerji tasarrufu sağlamak
Yönetim ve bölümler bazında dönemsel hedefler oluşturmak, gerekli aksiyonları planlamak, düzenli dönemsel değerlendirmeler yaparak, iyileştirici ve önleyici faaliyetleri sürdürmektedir.